Διαβαστε εδω…Φήμες για λύση της επιτυχημένης συνεργασίας Yamaha και Tech3 μέσα στο 2018

Διαβαστε το :

Πολλοί στον χώρο των MotoGP πιστεύουν πως ο καλύτερος αγωνιστικός διευθυντής δεν είναι ούτε ο Νακαμότο (πρώην γενικό αφεντικό της Repsol Honda), ούτε ο Τζίτζι νταλ’ Ινια της Ντουκάτι ή ο Λίβιο Σούπο της Γιαμάχα, αλλά ο Γάλλος Ερβέ Πονσαράλ, της δορυφορικής Γιαμάχα Τεκ Τρουά (Yamaha Tech3).

Το 2017 η ομάδα του πήρε 3 βάθρα, 2 pole-position, 4 ταχύτερους γύρους αγώνα και τελικά κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης ανεξάρτητης ομάδας. Η επιτυχία της οφείλει πολλά και στον εκπληκτικό Γάλλο αναβάτη της Γιόχαν Ζάρκο, διπλό πρωταθλητή Μoto2 (2015 & 2016) που αναδείχτηκε σε αποκάλυψη της φετινής σαιζόν.

MUZ4774copie

Ο Ζάρκο θυμίζουμε, υπέγραψε στην Tech3 όταν η Suzuki με την οποία είχε προ-συμβόλαιο απέσυρε το ενδιαφέρον της για χάρη του χοντροκέφαλου Αντρέα Ιαννόνε.

Σίγουρα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο… Ο «δύσκολος» Ζάρκο κατετάγη 6ος στην τελική βαθμολογία αναβατών και βέβαια κέρδισε τον τίτλο του rookie – «πρωτοεμφανιζόμενου της χρονιάς».

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στον Ματέο Άλιο του Superbike Planet, ο Πονσαράλ -που εκτός από ικανότατος είναι και ευφυής και  φιλοσοφημένος-, δεν δίστασε να δείξει και εικόνες από τα «Προσεχώς» των MotoGP. Τα οποία περιλαμβάνουν και τον Βαλεντίνο Ρόσσι μετά την «συνταξιοδότησή» του ως αναβάτη.

Παραθέτουμε μερικά από τα όσα παραδέχτηκε / αποκάλυψε ο Γάλλος ιδιοκτήτης και διευθυντής της Tech3 που είναι και πρόεδρος της Ένωσης Αγωνιστικών Ομάδων IRTA. Η IRTA συναποφασίζει μαζί με την DORNA και τους κατασκευαστές για την πορεία των Grand Prix. (Όλη η συνέντευξη εδώ).

Όταν ρωτήθηκε αν είναι ο καλύτερος μάνατζερ των MotoGP, απάντησε: «Δεν πρέπει ποτέ να πιστέψεις πως είσαι ο καλύτερος, οπότε θα πω πως είμαι ο τυχερότερος».

Όταν ρωτήθηκε για τον Ζάρκο: «Παρότι περίμενα καλά αποτελέσματα, εξεπλάγην και εγώ. Αυτό που κατάφερε στην Moto2 ήταν εκπληκτικό και απέδειξε πως διαθέτει τόσο την επιθετικότητα όσο και την ευφυΐα που απαιτείται για να πετύχει».

Στην ερώτηση τι του είπε ο Ζάρκο επιστρέφοντας στο γκαράζ, αφού είχε οδηγήσει για 7 γύρους στο 1ο Γκραν Πρι του Κατάρ πριν πέσει: «Μου είπε πως δεν ήταν τρελός και ότι είχε κάνει ένα λαθάκι, αλλά δεν τον πίστεψα. Έπειτα μου υποσχέθηκε πως θα είχαμε στο μέλλον και άλλες ευκαιρίες να βρεθούμε μπροστά και γι’ αυτό δεν έπρεπε να εκνευρίζομαι».

yryyr

Για τη διαφορά ανάμεσα στην εργοστασιακή και τη δορυφορική ομάδα: «Όταν είσαι στην εργοστασιακή ομάδα έχεις πάντα υπερβολικά πολλά εξαρτήματα να δοκιμάσεις. Πρέπει να εστιάζεις σε πολλά αντικείμενα. Η δική μας Μ1 δεν εξελίσσεται στη διάρκεια της χρονιάς, οπότε μπορούμε να επικεντρωθούμε στα λάστιχα, πράγμα που κατά κάποιον τρόπο κάνει τη δουλειά μας ευκολότερη. Στην εργοστασιακή ομάδα υπάρχει πάντα το ρίσκο να μπερδευτείς».

Για το ποια μοτοσυκλέτα θα οδηγήσουν οι Ζάρκο και Φόλγκερ το 2018: «Η Γιαμάχα μάς το ξεκαθάρισε, θα μπορέσουμε να διαλέξουμε ανάμεσα στις διάφορες εκδόσεις της Μ1 2017 αλλά δεν πρόκειται να μάς δώσει τη Μ1 του 2018. Στο ζήτημα αυτό δεν θα έχουμε την αντιμετώπιση που έχει ο Κράτσλο από την Χόντα ή ο Πετρούτσι από την Ντουκάτι».(Οι δύο αυτοί αναβάτες είχαν στη διάθεσή τους εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, παρότι οι ομάδες τους είναι δορυφορικές).

Για το αν ο Ζάρκο θα μείνει στην ομάδα και μετά το 2018, καθώς ήδη ακούγεται έντονα πως τον κυνηγάει με πιεστικότατο (δηλ. πειστικότατο) συμβόλαιο η ΚΤΜ: «Πριν φτάσουμε εκεί, θα πρέπει να δούμε άλλα πράγματα, όπως το αν θα υπάρχει το 2019 η Tech3. Γιατί τελευταίως ακούγεται πολύ ότι ο Βαλεντίνο Ρόσσι θέλει μια ομάδα στα MotoGP. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, ίσως να μην υπάρχει χώρος για την Tech3 δίπλα στην Γιαμάχα, γιατί πιστεύω πως θα τους είναι πολύ δύσκολο να συντηρούν 6 μοτοσυκλέτες. Δεν είμαι ανόητος, ξέρω πως δουλεύει ο κόσμος και αντιλαμβάνομαι πως ο Ρόσσι θα είχε προτεραιότητα. Αποτελεί μαγνήτη για τους χορηγούς και γι’ αυτό αποτελεί μια πολύ σημαντική φυσιογνωμία».

Κι ακόμα είπε πως παλιότερα, όταν εργοστασιακές ομάδες είχαν μόνον η Γιαμάχα και η Χόντα, οι πιθανότητες να κρατήσει τον Ζάρκο ήταν σημαντικά μεγαλύτερες. Όμως ξέρει πολύ καλά πως το μπάτζετ όλης της ομάδας είναι μικρότερο από τον ετήσιο μισθό ενός από τους 5 καλύτερους αναβάτες. Οπότε λογικά ο Ζάρκο θα αναζητήσει κάπου αλλού μεγαλύτερη αμοιβή και εργοστασιακή υποστήριξη.

Ο Πονσαράλ δήλωσε ακόμα πως στην περίπτωση που ο Ρόσσι πάψει να οδηγεί και δημιουργήσει ομάδα, θα ήταν έτοιμος να συζητήσει την περίπτωση να μεταλλαχθεί η Tech3 στην Ομάδα Τζούνιορ της Γιαμάχα, αναζητώντας νέα ταλέντα για την εργοστασιακή ομάδα.

Σε κάθε περίπτωση πάντως θα ήθελε να γνωρίζει το συντομότερο δυνατό αν υπάρχει μέλλον δίπλα στην Γιαμάχα, ώστε να μπορέσει να συζητήσει με τους χορηγούς αλλά και τους αναβάτες του για το 2019 και το 2020.

Το βρήκαμε εδώ