in

Σήμερα οδηγαμε …Οδηγούμε το νέο VW T-Roc 1.0 TSI

Διαβαστε το :

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μέχρι τα Τρίκαλα Κορινθίας το νέο VW T-Roc 1.0lt/115PS.

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Περίπου ενάμιση μήνα μετά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του VW T-Roc στην Πορτογαλία ήρθε η ώρα της αντίστοιχης εκδήλωσης για τους Έλληνες δημοσιογράφους. Η Kosmocar επέλεξε γι’ αυτή την παρουσίαση τα Κάτω Τρίκαλα Κορινθίας.Η εκδήλωση ξεκίνησε από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή  στην Κηφισιά. Από κει μέσω Αττικής και Ολυμπίας Οδού, φτάσαμε μέχρι τον κόμβο για Ξυλόκαστρο απολαμβάνοντας ασφαλή οδήγηση στο πλαίσιο ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.

T-Roc 640 (4)

Αυτοκίνητο δοκιμής μας η πιο εμπορική έκδοση αυτή με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0lt/115PS. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν πλούσια εξοπλισμένο διαθέτοντας από Adaptive Cruise Control μέχρι και κεντρική οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών. Στον αυτοκινητόδρομο κινηθήκαμε άνετα χωρίς ιδιαίτερους αεροδυναμικούς θορύβους ή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους παρότι φυσούσε αρκετά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Για ένα αυτοκίνητο με ύψος σχεδόν 1.6m είναι κομβικό στοιχείο η συμπεριφορά στους πλάγιους ανέμους. Πάνω από τα όρια του αυτόφωρου οι εμπρός πλαϊνές κολώνες βάζουν λίγο αεροδυναμικό θόρυβο αλλά δεν πιστεύουμε ότι κανένας συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης VW T-Roc θα έχει τέτοια προσέγγιση στον αυτοκινητόδρομο. Σε ταχύτητες μέχρι 130-140km/h το T-Roc ταξιδεύει απολαυστικά με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 6.5lt/100km.

T-Roc 640 (1)

Σημαντικό στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας το Adaptive Cruise Control που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την επιθυμητή ταχύτητα και σε συνδυασμό με το Lane Assist να κινηθεί έχοντας μικρότερο φόρτο στον αυτοκινητόδρομο.

Συνολικά το T-Roc φέρει: Multi-Colission Braking (Σύστημα βοηθητικού φρεναρίσματος), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας) και το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών).  Το T-Roc είναι επίσης εφοδιασμένο με το Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού) ως στάνταρ.

T-Roc 640 (3)

Στρίβοντας δεξιά για Ξυλόκαστρο αρχίζουν τα ωραία. Βρέχει έχει καταχνιά και ο δρόμος μοιάζει βγαλμένος από θρίλερ. Οδόστρωμα για πατινάζ, παντού λακκούβες νεροφαγώματα, κακοτεχνίες, κακοτοπιές, στενό οδόστρωμα, φαγωμένο στις άκρες κινδυνεύεις και να περπατήσεις εκεί… νύχτα με φεγγάρι. Πόσο μάλλον ν’ ανέβεις με ομίχλη και βροχή που έγινε χιονόνερο όσο πλησιάζαμε στα Κάτω Τρίκαλα Κορινθίας όπου ήταν και ο προορισμός μας. Σ’ αυτό το κομμάτι μας εντυπωσίασε η διαδρομή της ανάρτησης του T-Roc αλλά και η ισορροπία κρατήματος. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε ζάντες 16 ιντσών και αντιμετώπισε τον εφιαλτικό δρόμο με εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα. Η στιβαρότητα της ανάρτησης, οι μεγάλες διαδρομές, η άνεση που προσφέρει χωρίς να επιτρέπει στο αμάξωμα να πλέει, είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Προφανώς οι άνθρωποι της VW επέλεξαν το συγκεκριμένο σημείο ώστε να έχουμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε το αυτοκίνητο σε ένα τόσο κακό δρόμο.

T-Roc 640 (2)

Εκεί λοιπόν το T-Roc τα πήγε περίφημα. Πουθενά δε νιώσαμε ανασφάλεια, πουθενά δεν αισθανθήκαμε έλλειψη δύναμης. Η πληροφορία που φτάνει στα χέρια του οδηγού από το τιμόνι είναι αρκετή για τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ενός λίτρου είναι επαρκής για τα 1270kg του αμαξώματος. Υπάρχουν και με το παραπάνω τα περιθώρια ισχύος για να πραγματοποιήσεις ασφαλή προσπέραση στην ανηφόρα. Το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει σωστή κλιμάκωση και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Ακόμη και στις πολύ γρήγορες αλλαγές δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Εδώ μπορείτε να δείτε το video της παρουσίασης μας για το VW T-Roc από τα Τρίκαλα Κορινθίας.

Βιαζόμασταν στην επιστροφή, πιέσαμε το T-Roc στον αυτοκινητόδρομο αλλά η κατανάλωσή του παρέμεινε σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Πολλές φορές συζητάμε για τους τομείς που έχει συντελεστεί η μεγαλύτερη πρόοδος στα σύγχρονα αυτοκίνητα την τελευταία πενταετία: Ενεργητική ασφάλεια, multimedia, κατανάλωση. To Τ-Roc αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Αν έχετε αυτοκίνητο 5-7 ετών δε θα μπορείτε να πιστέψετε τι μπορεί να κάνει ένα οικογενειακό χιλιαράκι.

Το μικρό crossover της VW είναι άμεσα διαθέσιμο. Αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό εκ των έσω (Q2, Arona) αλλά και στο σύνολο: Hyndai Kona, Kia Stonic, Peugeot 2008, Renault Captur, C3 Aircross, Honda HRV, Mitsubishi ASX, Toyota CHR, Fiat 500X, Opel Crossland X, Ford Eco Sport.

Πρόκειται για την πιο δυναμικά ανερχόμενη κατηγορία όπου όλοι οι κατασκευαστές έχουν παρουσία.

VW T-Roc 1.0 TSI
Κινητήρας (cc): 999
Ισχύς (PS/rpm): 115/5.000-5.500
Ροπή (kgm/rpm): 20,4/2.000-3.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό, 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10.1 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5.1 lt./100 km (εργοστασιακή)
Εκπομπές CO2: 116 g/km
Βάρος: 1.270 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Y: 4.234 x 1.819 x 1.573 mm
Μεταξόνιο: 2.590 mm
Χώρος αποσκευών: 445 lt
Τιμή: 19.650 ευρώ έκδοση Discover, 21.250 ευρώ έκδοση Advance

Το βρήκαμε εδώ

Διαβαστε εδω…Βουλή: Διαξιφισμοί για την τροπολογία «προστασίας» των πλειστηριασμών

Συνέβη σαν σήμερα …Αφιερώματα – Χειμερινό Ηλιοστάσιο